آخرین اخبار
کد مطلب: 73253
برج هاي سه قلوي پتروشيمي لردگان در سالجاري نصب مي شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1434

به گزارش سلام لردگان به نقل از ايرنا ' رحمان كرمي' روز شنبه با اعلام اين خبر اظهار داشت: ساخت برج هاي سه قلوي طرح ملي پتروشيمي لردگان براي نخستين بار در كشور به شيوه ساخت كارگاهي در حال انجام است و تا 22 بهمن ماه تكميل و نصب مي شود.

وي اضافه كرد: طرح ساخت برج هاي سه قلوي تفكيك كننده گاز پتروشيمي لردگان براي تامين خوراك پتروشيمي اوره و آمونياك لردگان ، توليد كود اوره و آمونياك و تفكيك گازهاي پتروشيمي و هدايت گازهاي سمي و غيرقابل استفاده به خط پتروشيمي در دست ساخت است.

كرمي بابيان اينكه اين برج ها بر اساس علم روز و با استانداردهاي انجمن مهندسان آمريكا و استانداردهاي روز اروپا طراحي و در حال ساخت است بيان داشت: اين سازه ها 20 ميليون دلار در مقايسه با نمونه خارجي خود ارزان تر و مناسبت تر ساخته مي شود.

به گفته رييس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال وبختياري، ساخت اين برج ها براي 164 كارشناس ومهندس فني از استانهاي چهارمحال وبختياري ، خوزستان و فارس به صورت مستقيم و براي 200 نفربه صورت غير مستقيم اشتغال ايجاد كرده است.

پتروشيمي لردگان ازمصوبات سفرهيات دولت به چهارمحال و بختياري است كه ساخت آن در سال 86 با ظرفيت توليد سالانه يك ميليون و 73 تن اوره و 677 هزار تن آمونياك، با سرمايه ارزي 553 ميليون يورو و يك هزار و 4 ميليارد ريال آغاز شد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس